داوري: فوتبال همين است
تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, | 22:33 | نویسنده : روابط عمومی تیم کانون شهدای گمنام
دنيل داوري درباره شکست 2 بر يک ايران برابر گينه اظهار داشت: نيمه اول عملکرد خوبي نداشتيم ولي در نيمه دوم بهتر کار کرديم، با اين حال متاسفانه شکست خورديم.

به نقل از تسنيم، وي درباره اينکه در اين بازي 2 گل دريافت کرده گفت: فوتبال همين است و يک سرش برد و سر ديگرش باخت است. هيچ‌گاه کار ساده‌اي نيست که به عنوان يک دروازه‌بان عملکرد فوق‌العاده و بي‌نقصي داشته باشي. من هم تمام تلاشم را انجام دادم و از اين به بعد هم به تلاشم ادامه مي‌دهم.

داوري تاکيد کرد: درست است که اين بازي دوستانه را واگذار کرديم ولي ما در مرحله آماده‌سازي براي حضور در جام جهاني 2014 هستيم. هنوز زمان داريم که به شرايط بازي در کنار يکديگر عادت کنيم و به شرايط ايده‌آلي برسيم و براي بازي‌هاي جام جهاني کاملا آماده شويم.

سنگربان 26 ساله کشورمان در خصوص آرژانتين، بوسني و نيجريه، هم‌گروهي‌هاي ايران در جام جهاني گفت: در گروه سختي قرار داريم و فکر مي‌کنم مدعي اصلي صعود از گروهمان نيستيم. آرژانتين تيم خيلي خوبي است ولي ما بايد آماده‌سازي خوبي داشته باشيم و مي‌توانيم در بازي اول برابر نيجريه پيروز شويم. بازي اول خيلي مهم است و روي آن تمرکز خواهيم کرد. پس از آن بايد منتظر بمانيم و ببينيم که چه خواهد شد. 

وي در خصوص شانس صعود تيم ملي به دور دوم جام جهاني گفت: اگر چه مدعي اصلي نيستيم اما اين امکان وجود دارد و مي‌توانيم صعود کنيم. همانطور که گفتم بازي اول براي ما خيلي مهم است و اگر در آن نتيجه بگيريم شانس صعود وجود دارد.

سنگربان 26 ساله کشورمان در پاسخ به اين پرسش که فکر مي‌کني در جام جهاني در درون دروازه تيم ملي باشي، گفت: نمي‌دانم ولي سعي مي‌کنم در تمرينات و بازي‌هاي دوستانه بهترين عملکرد را داشته باشم و در نهايت اين تصميم کارلوس کي‌روش است که چه کسي را در درون دروازه قرار دهد.

داوري در ادامه گفت‌وگو با تسنيم در خصوص وضعيت اينتراخت برانشوايگ تيم باشگاهي‌اش گفت: در حال حاضر در مکان آخر جدول رده‌بندي بوندس‌ليگا هستيم ولي اين شانس را داريم که از منطقه خطر سقوط به دسته پايين‌تر رهايي يابيم و در بوندس‌ليگا باقي بمانيم. تنها به 3 امتياز نياز داريم تا خودمان را به جايگاه امني برسانيم.

وي در مورد گل به خودي که در بازي مقابل بورسيا‌مونشن گلادباخ به ثمر رساند، گفت: فوتبال همين است و ممکن است روزي خوش‌شانس و روزي بدشانس باشي. شايد در آن بازي من کمي بدشانس بودم. 

داوري در پاسخ به اين پرسش که با توجه به اينکه قراردادت در پايان فصل جاري با برانشوايگ به پايان مي‌رسد آيا فصل بعد در اين تيم خواهي ماند يا خير، گفت: هنوز چيزي مشخص نيست، شايد بمانم و شايد هم به تيم ديگري بروم. در حال حاضر مذاکرات رسمي با اين تيم يا تيم ديگري نداشته‌ام.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • تله کام
  • دانلود افزار